اپیزود شماره یک – خودباوری

پخش اپیزود
اپیزود شماره یک - خودباوری

اولین اپیزود از پادکست رادیو جوون رو منتشر کردیم.

این رو بگم به علت فرصت کم و فضای نسبتا خالی اتاقی که داشتیم برنامه رو ضبط میکردیم کیفیت صدای خیلی خوبی رو شاهد نخواهید بود اما قطعا برای قسمت های بعدی این مشکلات رو رفع می‌کنیم.

الان فقط خواستیم شروع کنیم که تو مسیر قرار بگیریم و بعدش با کمک بازخورهایی که از شما خواهیم داشت به اصلاح ایرادات بپردازیم. همونجوری هم که می‌بینید حتی ظاهر سایت رو کامل نکردیم، یعنی فرصت نشد کامل کنیم، قطعا این موارد رو هم رفع می‌کنیم.

از اینکه مدت زمان این پادکست انقدر طولانی شد عذرخواهی می‌کنم، 2 بار برنامه رو ضبط کردیم ولی هر بار همین قدر طول کشید، امیدوارم که وسطش کسل نشید، اگر هم کسل شدید برید یه چرخی بزنید بیایید بقیه اش رو گوش کنید 🙂

کتاب هایی که تو اپیزود معرفی کردم رو به صورت زبان اصلی با فرمت PDF می‌تونید از لینک های زیر دریافت کنید:

12 قانون برای زندگی: پادزهری برای هرج و مرج

زندگی خود را دوباره بیافرینید

اگر از این پادکست خوشتون اومد اون رو به بقیه هم معرفی کنید، تمام تلاش ما اینه که پادکستی کاربردی رو تهیه کنیم و دوست داریم کاربردی شدن اون رو هم ببینیم 🙂

راستی از چند روز آینده هم می‌تونید ما رو تو گوگل پادکست پیدا کنید، اگر به جز اون با ناشر دیگه‌ای راحت هستید بگید تا بررسی کنیم در صورت امکان پادکست رو اونجا هم منتشر کنیم.

 

به اشتراک بگذارید!
نوشته شده توسط
علیرضا امیری
به گفتگو بپیوندید

5 دیدگاه
  • درود
    من زیاد پادکست گوش نمی دم برای همین مقایسه ای هم نمیکنم ولی از دیدگاه من تایمش واقعا زیاد بود ولی خوب من سعی کردم کامل توجه کنم و دو قسمت مرکز پاداش مغز و اون طرح واره ها واقعا عالی بود و یکم علاقه مند شدم به این مباحث روانشناسی و اینا و اینکه واقعا مبحث کاربردی بود ولی چون تایمش زیاد بود شاید مخاطب یکم تو توضیحات گم بشه من خودم چند بار برگشت زدم به عقب تا ببینم چی بود بحث,که اگه سر اخر یه جمع بندی از اول داشته باشه صحبت جا افتاده تره و اینکه صحبت ها هم یکم یک طرفه بود ولی در کل عالی بود و من دوست داشتم امیدوارم در اینده بیشتر صحبت هاتون رو دنبال کنم.

    • سلام
      البته مطالبی که مطرح شد شاید نظرات دقیق کارشناسی نیست، بهتره خودتون مطالعه بیشتر داشته باشید، این پادکست صرفا قرار بود یه تلنگر باشه

    • سلام
      در این که کیفیت ضبط پایین بود و مدت پادکست زیاد شکی نیست، ولی این پادکست رو با ۲ روز زمانبندی و برنامه ریزی تهیه کردیم. قطعا تو اپیزودهای بعدی بهتر میشه… ولی در هر صورت تا تولید نمی‌کردیم ایراداتش رو متوجه نمی‌شدیم.
      ممنون که وقت گذاشتید و نظر دادید.

Subscribe

Recent posts

اپیزود 1